Regulamin SKLEPU

 1. Informacje

 

1.1. Właścicielem sklepu internetowego jest firma Amicus Sp. Z o.o. wpisaną przez Sąd Rejonowy m.st. Warszawy w Warszawie, XX Wydział Gospodarczy do Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS:0000219998, nr NIP 951-21-22-490, nr Regon 015805344, z siedzibą w Warszawie przy ul. Karczunkowska 40 02-871 Warszawa

 

1.2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, przez stronę www.zasilaczeonline.pl. Przyjmujemy również zamówienia telefoniczne.

 

1.3. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym zasilaczeonline, są podane w złotych polskich i zawierają VAT (są cenami brutto).

 

1.4. Wszystkie oferowane produkty w sklepie są fabrycznie nowe i wolne od wad. Spełniają wymagania dyrektyw Uni Europejskiej i noszą znak CE.

 

 

2. Składanie zamówień

 

2.1. Zamówienia przyjmowane są przez stronę internetową www.zasilaczeonline.pl , emailem, osobiście w siedzibie firmy lub telefonicznie. Zamówienia telefonicznie i osobiste przyjmowane w godz pracy firmy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

 

2.2. Warunkiem realizacji zamówienia przez stronę, jest wypełnienie formularza adresowego zamówienia dostępnego na stronie sklepu.

 

2.3. Zarejestrowany użytkownik (posiadający konto) ma możliwość dokonywania zakupów wielokrotnie, śledzenia zmian statusu złożonego zamówienia, wglądu we wszystkie złożone zamówienia, również archiwalne, wprowadzania zmian lub anulowania złożonego zamówienia, które nie zostało przekazane do realizacji, zmiany adresu wysyłki.

 

2.4. Można złożyć jednorazowe zamówienie bez konieczności zakładania konta w sklepie internetowym. Umowa zostaje zawarta i jest wiążąca w momencie gdy status realizacji zamówienia zostaje ustawiony na "w trakcie realizacji". Oznacza to że wypisywane są dokumenty sprzedaży a następnie przekazywane na magazyn w celu przygotowania towaru do wysyłki. O fakcie tym informujemy osobnym mailem wysłanym na adres zamawiającego.  Pierwszy automatyczny mail, zawiera wszystkich istotne elementy zamówienia oraz link do potwierdzenia zamówienia, nie stanowi przyjęcia oferty, lecz informuje klienta o tym, że jego zamówienie wpłynęło. Zamówienie zostanie przyjęte przez sklep w chwili gdy klient potwierdzi złożenie zamówienie.

 

2.5. Informacje dotyczące metod płatności oraz sposobie wysyłki można znaleźć na stronie:

http://zasilaczeonline.pl/webpage/koszty-wysylki.html
  

2.6. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.

 

2.7. Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mailem informację o jego otrzymaniu przez sklep.

 

 

 

3. Potwierdzenie i weryfikacja zamówień

 

3.1. Poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest za pomocą automatycznej wiadomości wysyłanej na adres email podany przez Zamawiającego w formularzu. W wysyłanej wiadomości podany jest numer konta, na które należy dokonać przelewu należności za zakupy (w przypadku wyboru formy płatności-przelew zwykły).

 

3.2. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji, jest podanie podczas składania zamówienia poprawnych danych kontaktowych (Imię i Nazwisko, e-mail, nr telefonu) i adres do wysyłki.

 

3.3. W razie potrzeby anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt ze sklepem, gdyż staramy się realizować przesyłkę zaraz po otrzymaniu zamówienia.

 

4. Realizacja zamówienia

 

4.1. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia paragonu lub faktury. Potem wystawiany jest kolejny dokument sprzedaży. Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu wysyłki towaru. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta: mail biuro@amicus.pl lub tel: (0-22) 847-73-55 w.16

 

4.2. Realizacja zamówienia - w przypadku zamówienia płatnego przelewem - rozpoczyna się po zaksięgowaniu na rachunku wpłaty. Wysłanie potwierdzenia przelewu drogą elektroniczną na adres mail:biuro@amicus.pl przyspieszy realizację zamówienia. Maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 10 dni. Po tym terminie obsługa sklepu skontaktuje się telefonicznie z klientem z zapytaniem co jest powodem braku wpłaty. W przypadku braku kontaktu zamówienie zostanie anulowane po 14 dniach od daty złożenia zamówienia.

 

4.3. Realizacja zamówienia - w przypadku zamówienia za pobraniem – rozpoczyna się od razu po wpłynięciu formularza zamówienia na skrzynkę poczty elektronicznej sklepu (w przypadku zamówienia złożonego w dniu wolnym od pracy, realizacja zacznie się w najbliższym dniu roboczym).

 

4.4. Łączny koszt przesyłki zależny jest od wybranego sposobu płatności i formy dostawy. Koszty przesyłki i formy płatności dostępne są na stronie 
http://zasilaczeonline.pl/webpage/koszty-wysylki.html

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówiony towar:

- przelew zwykły

- płatności on-line (szybkie płatności internetowe przelewy24.pl)

- za pobraniem (płatność przy odbiorze paczki)

- gotówka lub karta (przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy)


4.5. Dane do przelewu (przedpłaty na konto):

Amicus Sp. Z o.o.

mBank:

66 1140 1977 0000 5629 4700 1001

W tytule przelewu proszę podać nr zamówienia. 


4.6. Klient może anulować zamówienie, które już zostało wysłane. Wówczas przysługuje mu prawo zwrotu towaru na zasadzie odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny. W przypadku wysyłki towaru za pobraniem, klient ma prawo nie odebrać paczki. Z tego tytułu nie będą pobierane dodatkowe opłaty.


4.7. Sklep realizuje zamówienia i wysyłkę za granicę.

 
5. Sposoby dostaw, płatności i terminy

 

5.1. Towary zamówione w sklepie internetowym wysyłane są wyłącznie pod adresy podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym lub w formularzu jednorazowego zamówienia.

 

5.2. Wszystkie zamówienia są wysyłane w przeciągu 1 - 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (w przypadku zamówienia za pobraniem), bądź po zaksięgowaniu wpłaty w przypadku płatności przelewem zwykłym na konto.

 

5.3. Przesyłki są zawsze dobrze zabezpieczone. Przed podpisaniem odbioru przesyłki należy dokładnie obejrzeć opakowanie. Jeżeli są widoczne jakieś istotne uszkodzenia, i istnieje podejrzenie uszkodzenia towaru w czasie transportu, należy w obecności listonosza lub kuriera sporządzić protokół szkody. Protokół szkody należy wysłać pocztą elektroniczną na adres: biuro@amicus.pl  lub zgłosić ten fakt telefonicznie pod nr telefonu (0-22) 847-73-55. Uszkodzony towar zostanie wymieniony na nowy. Przesyłki kurierskie są ubezpieczone. Protokół szkody pomoże nam w późniejszym czasie żądać od przewożnika wypłaty odszkodowania z tytułu uszkodzenia towaru.

5.4. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych towarów:

- przesyłka pocztowa: list polecony priorytet lub paczka pocztowa priorytet (przesyłki priorytetowe nadane do godz. 15-tej w doręczeniu są następnego dnia)

- przesyłka kurierska, w 98% na terenie Polski paczka jest w doręczeniu na następny dzień od dnia wysyłki.

6. Zwroty, reklamacje

 

6.1 Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego zasilaczeonline.pl przysługuje – na podstawie przepisów prawa Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2; o prawach konsumenta oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny– prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni. Termin rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru.  Pisemne oświadczenie o odstąpieniu wraz z towarem i dowodem zakupu  powinno zostać wysłane na adres: Amicus Sp. Z o.o. u.Karczunkowska 40 02-871 Warszawa. Dowodem zakupu może być :paragon, faktura Vat, karta gwarancyjna, potwierdzenie przelewu. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej lub zgłosi ten fakt telefonicznie bądź drogą elektroniczna. Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość dostępny jest na stronie: http://zasilaczeonline.pl/webpage/do-pobrania.html . Klient może zgłosić fakt odstąpienia od umowy drogą elektroniczną na adres biuro@amicus.pl , przesyłając wypełniony skan dokumentu lub telefonicznie (0-22)847-73-55.

6.2 Zwrot świadczeń: W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, w taki sam sposób w jaki konsument zapłacił za towar, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób płatności nie wiążący się dla niego z żadnymi kosztami, nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia przez klienta odstąpienia od umowy. 

 

6.3. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją importera 3 lata.

 

6.4. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub stwierdzi uszkodzenie , powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową z wypełnionym formularzem gwarancyjnym oraz dowodem zakupu pod adres: Amicus sp. z o. o..; ul. Karczunkowska 40 ; 02-871 Warszawa. Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. Gwarancja produktu zostanie przedłużona o czas spędzony w serwisie. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu produkt o zbliżonych parametrach. Klient sam podejmie decyzję czy zgadza się na wymianę czy zwrot gotówki. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

 

 

7. Postanowienia dodatkowe

7.1. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

 

7.2. Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz. 1495) klient, kupując sprzęt elektryczny lub elektroniczny, ma prawo zwrócić stary (zużyty) sprzęt tego samego rodzaju do sklepu, w którym kupił nowy produkt bez kosztów utylizacji sprzętu. Klienci zasilaczeonline.pl , chcący skorzystać z tej możliwości, proszeni są o odsyłanie zużytego sprzętu pod adresem

Amicus sp. z o. o.
ul. Karczunkowska 40
02-871 Warszawa

Koszt przesyłki zużytego sprzętu ponosi klient.

7.3. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a zasilaczeonline.pl. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy, następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką dowodu zakupu. Dowodem zakupu jest paragon, faktura Vat.

7.4. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.